Tycker ask.fm är fel...

Jag tror alla här är vet vad ASK.FM är. Ett ställe på internet där man frågar alla möjliga personer frågor. Allt från sex,
till om man gillar taco. 

Men på riktigt nu killar och tjejer, det är faktiskt inte synd om er längre. 
Varför sitter ni och grinar över att ni får ''hat'' på eran ask, när det är ni själva som gått med där. Ni själva har öppnat en sån himla bra möjlighet för att folk ska mobba er eller kalla er dumma
saker vid nätet. 
Vissa sitter och grinar över något dem själv gett möjlighet till. 
INGEN har tvingat er att skaffa ask. Men om ni nu mår så dåligt av det, varför inte ta bort det, vad är det problemet som gör att ni just måste ha ask, jag tror verkligen  att ni skulle saknat allt hat som kastas över er?

Det är många som skriver hat-frågor till sig själva eftersom alla är anonyma, BARA för uppmärksamhet, alla vill att det ska vara synd om en . Sen efter 1 sekund ligger allt uppe på insta, då har den personen 50 kommentarer över något den gjort mot sig själv. Vissa kämpar för att ens orka resa sig upp ur sängen, andra bönar & ber för att folk ska tycka synd om en.

Vissa får hat på riktigt, alla sitter inte och skriver till sig själv. Ni som sitter och skriver till er själva är faktiskt helt pantade, man fattar vem som skriver till sig själv. Men nu att flera personer tagit livet av sig på grund av ASK.FM är sjukt.

Vi är inte födda till att se likadana ut, låt folk sticka ut som dem vill, vill du ha kort/långt hår - ha det, vill du ha runda glasögon - ha det, har du ett blått och ett grönt öga - skäms inte. Jag tycker att människor som vågar vara sig själv är riktigt coola. Ingen hade vågat kränka personer om de inte var ANONYMA.

Varje dag får folk höra ''ska skjuta dig'', ''dö'', ''ta livet av dig så vi slipper se dig'', ''din jävla äckliga hora'', ''så jävla ful du är'', ''fetto'', 'ditt äckel'' ''slampa''. Jag tror inte någon av de som får såna här kommenterar aldrig någonsin har varit så elak att någon har anledningar till att skriva så. Men TÄNK nu på vissa som tar åt sig och mår så in i helvetes dåligt på grund av fega anonyma människor på ask.

Tänk er själva om ni var i situationen, inte att ni utsätter folk - utan att NI SJÄLVA blir utsatta. Ni måste vara så fruktansvärt osäkra , tror knappast ni själva vet vem ni är. Tycker det är så extremt j
ävla fegt av er.

Sen de här med att vissa är jätte smala & visa har kurvor. Vissa
personer går upp jätte lätt i vikt, medan andra kan äta hur mycket som helst utan att gå upp ett hekto.

Jag hade ask förut för ville se vad de va för något osv. Men jag fick mer o mer hat o tycker helt ärligt att ask ska försvinna de är en sida full me mobbning...
 

Tror ni förstår vad jag menar, tycker vissa människor behöver en spark i baken och växa upp.

Alla ni som har ask o läser de här jag tycker ni ska ta bort eran ask... 

 O de här är mina åsikter så om ni tycker nå helt annat så är de okej men som sagt mina ord mina åsikter :---)

Ha de bra! 
Puss o kram skumbanan! :-* 










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback