Börja om på nytt?!?!!

Hej!
Tänkte börja blogga på nytt. Orkar dock inte ta bort alla gammal inlägg men tagit bort en heldel iallafall... Men ja de kommer väll ett nytt inlägg snart tror jag :-) 

Juste jag funderar på o börja me youtube igen... Men vi får se...

Ligger just nu i sängen me feber o bara tar de lugnt :--/ sämsta fredagen.... Hade planerat en dag på stan me vänner osv men där gick de åt helvete.... 

Jag bäställde en jacka o blus från bikbok o de kom igår men va fel storlek tyvärr men ska skicka tillbaka o byta storlek :--) kommer bilder på kläderna sen när jag har rätt storlek :--)  

 Jag har en insta men bara dom jag känner får följa så jag funderar på om jag ska skaffa en insta som inte är privat? Men vet inte jag har ju inte bloggat på sjukt länge så har ju tappat alla läsare typ... Men när bloggen är igång igen o fått upp lite läsare osv så kanske jag skaffar en till insta :--) isåfall gör jag ett inlägg om vad den heter osv så ni behöver inte fråga de för jag skriver ut de om/när jag skaffar de:---) 

Men de va väll de här inlägget? 
Ni får ha de så bra! 
Puss o kram skumbanan :-*








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback