livet

hej, det varväldigt länge sen nu. sorry för de!!! men har haft mycket om kring mig...
 
en kort historia om hur mitt liv ser ut nu...
det är mycket med skolan har ju börjat i ny skola för ett tag sedan :) 
men det är helt okej kul i skolan.
fast det är en kille (nämner inga namn) som är asa dryg och ganska dum. han kallar mig tillexempelt HORA, SLAMPA, BITCH, HORFAN och GÅ OCH DÖ..... det var lite men säger inte allt men kan lova jag ska inte gå och dö och jag är verkligen inte något av vad han säger det lova jag. :)
 
 
Min mormor har blivit en ängel för några dagar sedan...
Hon hade cancer i lungorna som spred sig till hjärnana så hon fick hjärntumör också. 
Ingen kul uplevelse för någon <3 <3
Men hon har kämpat länge, hon var så duktig!!
Hon har det bättre i himlen, Hon slipper lida och hon får träffa sin pappa som försvan i mars.
 
Mormor blev bara 59år vilket jag tycker är veldigt ungt för att bli en ängel. <3
 
Hon kommer alltid att finas i mitt hjärta där dör hon aldrig. <3
 
 
I går var jag med Frida och Katrin.
Frida hade bjudit hem mig och Katrin på midag med Haloween tema så jag var svart klädd med masa sår.
Vi hade så trevligt hela kvällen. <3
jag åkte hem kl 11 på kvällen och var helt slut vi hade skrattat så mycket :p
(mer om kvällen fins på Katrins blogg )  länk till den är här ---->  http://katriins.blogg.se/  <----
 
 
I dag sov jag till kl 2 sen kl 3 kom Alice hem till mig. vi gick till lekparken och sen tittade vi och sen satte jag mig vid datan då lästnade hon och ville hem :P eftersom hon bara är 3 år och inte gillar data men hon älskar min mobil så hon fick låna den ett tag.
 
På måndag börjar skolan igen efter en veckas lov.
Men jag kommer koma lite sent för ska klippa mig så att jag är fin till mormors begravning.
men nu ska jag nog chilla framför tven så PUSSS på er alla <3
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback