Fredag!

Hej alla!!

Har inte bloggat på några dagar nu men som ni nog vet så bloggar jag med mobilen och den har varit på lagning så jag har inte haft mobil på några dagar och det var verkligen  dom tråkigaste dagarna i mitt liv det det kändes så naket utan mobil om ni fattar vad jag menar jag är då van att ha mobilen i back fickan eller i handen 😜 och något jag verkligen saknade var plingandet när man får sms 😍 men nu har jag mobilen och den har inte en enda spricka 👍


Nu sitter jag och tittar på idol med Frida jag tycker Elin och Sandra är bäst 

(Den bjuder vi på) 

men det kommer väll ett inlägg i morgon ni får håla utkik 😉 men nu ska jag vara lite social med Frida 

PuSsS 💗






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback