Allt möjligt...

Hej
 
Idag har jag varit i skolan som vanligt.
Men det var väll som vanligt så det är väll inte så mycket att säga om de....
 
Men jag håller på med att göra 50 saker ni kanske inte viste om mig så jag skriver lite olika saker på papper men det är svårt att komma på 50 saker.
Jag tror det kommer ett inlägg nästa vecka med dom 50 sakerna.
 Om jag kommit på så mycket då men vi får se

Jag har verkligen inget att prata om idag men jag kan ju prata om min pinsamt viriga mamma.
Hon hämtade mig tidigare från skolan idag för att jag skulle till tandläkaren.....Trode hon ja....
Vi åkte till tandläkaren och skulle skriva in mig att jag hade kommit.
Då säger datorn att jag inte var bockad den dagen
Mamma hade skrivit att jag skulle dit fast jag inte skulle det.
det var så pinsamt då men nu skrattar jag bara åt det, HAHAHEHE
Har man virrig mamma så har man....
 
 
I morgon kommer det ett inlägg om vad jag ska ha på mig på begravningen.
och även bilder på hur det ser ut på mig.
Jag tycker själv att det är ganska snyggt, men får se vad ni tycker i morgon
 
PUSSS






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback