Fredag!

Hej hej i dag är det fredag så skönt :-) det gick bra på glos förhöret i alla fall :-) men till mat i skolan fick vi någon grej med kyckling bitar och nån sak jaja inte var det någon god mat i alla fall hehe (tycker alla mat i skolan är äcklig) :-( men det fins saker som är värre hehe men efter skolan gick jag till Frida w och vi tittade på tv och skypade med liam och adam hehe kul sen kl 20:10 typ ringde pappa och sa att han kommer snart och hämtar mig sen när jag kom hem så tittade jag på gladiatorerna :-) och åt godis hehe men det var lite av men dag de hej då puss puss
Ps 1 mars i dag asså bara 24 dagar kvar till min födelse dag ( fyller 25 mars) :-D hej då på er alla :-) haha






vilken bra blogg Ronja :)

Svar: tack :)
Ronja

2013-03-01 » 22:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback