skolavslutnig!!

Hej!!
idag var de skolavslutning.
vi var i kyrkan och lyssnade när olika pratade sen sjöng en jätte snäll tjej som heter Vanessa. sjukt bra tjej!!
sen sjöng 2 andra kompisar som heter Ida och Alma sjukt bra tjejer alltså <3 i min video (min dag) så hör ni Alma sjunga hon med glitriga tröjan och hon som spelar piano är Vanedssa men de var en som sjöng med Vanessa som är mindre bra så man hör inte Vanessa så bra men jaja.....
 
 
 
videon va från går dagen då de var vimeldagen när man skulle klä ut sig och bara ha sjukt skojj vilket jag verkligen hade. 
 
 
Men åter till Alma och Ida dom är så underbara och så fina, snälla och bäst!! dom sjunger så fint och får en verkligen att skratta! :--)
så PUSS på er IDA och ALMA 
 
 
förlåt för veldigt hoppigt inlägg men jaja....
hej då ska titta på tv nu, puss <3 :)   
 
(tittar inte stav fel nu, årkar inte men håppas ni förstår allt <3 )





Hej Ronja jag är ditt största fan jag älskar din blogg och fortsätt blogga du är underbar

Svar: Tack❤ puss ❤❤
Ronja

2014-01-03 » 17:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback