Robin gästbloggar

Robin här! Jag skriver ett inlägg då Ronja inte har ett fungerande internet för tillfället.. :/

Men iaf, idag så har jag vart hos Ronja och Therese :) Vi eller ja.. jag har gjort blogg designen till denna bogg men självklart med hjälp utav Ronja!

Kan berätta lite om dagen som vart. Först så var jag uppe tidigt idag, vet inte varför men (a) Senare försökte jag få tag på Therese som aldrig svarade... men först vid 1-tiden så svarade hon och tydligen så hade hon råkat stängt av mobilen under natten :O men hon sov iaf fram till 1 XD Vid 3 tiden åkte jag till Therese och vi fixade då med bloggen, efter det så gick vi ut och åt körsbär som jag älskar :D eller hur är det.. sen har vi väl haft det mys på kvällen med tv tittande och bakande :D

Foto taget utav Robin

Bjuder på denna bild jag tagit en kväll i juli :)






:)


Svar: 💩
Ronja

2011-07-22 » 17:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback